Jeg læser sætningen én gang. Derefter gentager jeg det ord, der skal skrives på den tomme linje.
1. Dagplejemoren børnene, når de er søvnige.
2. Kommunen har lavet på mange veje, fordi bilisterne kører hurtigt.
3. Jeg ved ikke, børnene har fri fra skole.
4. Pigens latter var som musik i ørerne.
5. Manden gav sin kone et kærligt på armen.
6. Mange kunder i Bilka omkring spisetid.
7. Føtex har tilbud på en øl.
8. Der er hul i bådens , og vandet løber hurtigt ud af båden.
9. Mange patienter har , når de kommer til tandlæge.
10.Faren lærer sin søn at .
11.Man kan ofte vente en , når et tog er forsinket.
12.Mange mennesker spiser for hurtigt og maden.
13.Politiet ved ikke, den skyldige er.
14.Mødet , når mødedeltagerne er kommet igennem dagsordenen.
15.Faren skal familiens tøj i weekenden.
16.På apoteket kan man købe flere gigtpræparater i .
17.Pædagogen vil den lille pige med at smøre en mad.
18.Der er meget fra byggepladsen.
19.Den pige legede med sin bror.
20.Vejret var smukt, og der var næsten ingen .